Day twenty nine ,

Dag 29 – Mina ambitioner

Pinsamt, fick ju fan söka på google vad som ens menas med ambitioner .
Och jag ska göra högskoleprovet den 2 april? Hur ska detta gå?

Bästa sidan s y n o n y m e r . s e

Ambition: framåtanda, målmedvetenhet, flit, nit, driftighet, företagsamhet, vilja, energi, motivation, ärelystnad, pliktkänsla, strävan, mål, inriktning, föresats, anspråk

Mina ambitioner i alla fall.
Fan vet fortfarande inte vad jag ska skriva.
Men är det typ att jag vill tjäna bra med pengar i framtiden, ha det jobbet jag vill?
Ja, vi kör på detta.
Jag vill bli tandhygienist typ eller ortodentiest eller vad det heter.
Såna som sätter i tandställningar och sånt.

Göra saker jag inte kommer ångra framåt i livet.
Skratta och ha roligt.
Börja plugga mer ordentligt, och inte komma efter.
Träna mer inför beach 2011.
Kanske komma på roligare blogginlägg.
Bli bättre på att städa min bil.

Ja och typ 1000 andra småsaker.

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback