Day twenty six ,

Dag 26 – Mina rädslor

Jag har en fobi som slår alla av mina rädslor, precis som för många andra - spindlar!
Spelar ingen roll om dem är små som 2 mm eller stora som händer, *ryser vid tanken...*
Det är det vidrigaste jag vet, klarar inte av att se dem på bilder/tvn eller i verkligheten, har väl gråtit en och en annan gång och fått hjärtat i halsgropen...

Men sen är jag rädd för att bli ensam , helt ensam.
Gillar inte mörker och små gränder (dumma media och dumma filmer)
Är rädd för döden.
Sen är jag rädd för fiskar och sånt när man är i havet
Rädd för att huset ska brinna
Rädd för att något eller någon ska befinna sig under min säng

osvosvosv



btw, inte smart att söka på "rädsla" på google, kom ju inte upp så mycket spindel-bilder.. huuuh......
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback