I'm tired

Är så farligt trött!
Varit sinnes sjukt trött hela dagen, jag och mina söta tjejkompisar har ju fnittrat åt allt idag, haha!
Så var inte bara jag som var trött!

Så satt och pluggade tyska nu, och skulle bara blunda en sekund men blev visst 30 minuter.
När jag blir trött torkar mina linser ut, så blinkar typ 100 gånger i minuten om inte mer.

Sitter och lyssnar på Britney Spears nya skiva, ovanligt va?

Och nu börjar jag även känna mig sjuk, ont i halsen och snorig.
NU när jag äntligen får träna igen, så händer detta - har inte tid med det!!

Så ska dricka té med honung och plugga vidare, hörs sen KRAM

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: M a d e l é n e - foto och vardag!

Hej tjejen!

Du har sjukt fin blogg är jätte söt! ;)

allt bra?

kramar av maddeemmaa.blogg.se/ ~

2011-03-29 @ 21:54:06
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud tack desamma =) va roligt vi är inte släkt va =) haha ?

2011-03-29 @ 21:54:08
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback