Oh no you didn't ,

Jag räknar upp bland de fulaste raggninsreplikerna jag läst:

* Jag tänkte dra ett skämt som fick dina bröst att försvinna, men det verkar som att någon hunnit före mig.

* Ser att du inte har några trosor på dig. Oj, förlåt, min klocka går två timmar före.

* Hej jag är sexuellt undernärd vill du hjälpa mig?

* Har du gått vilse eller? Jag kan vara din gps och guida dig.

*
Jag har tappat bort mitt nummer, kan jag få ditt ?

*
Sätt dig i mitt knä så ska vi prata om det första som kommer upp.

*
Är dina föräldrar grönsakshandlare? Du har så schyssta lökar

*
Varför inte överraska din rumskompis med att inte komma hem i kväll?

* Om en kram leder till en puss, en puss leder till hångel och hångel leder till sex. Vågar du krama mig då?

* Jag är en brandman och du är het, skulle du vilja att jag svalkade dig med ett sprut?

* Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

* Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok.

* Hej, får jag kolla en sak? *Kollar bakom örat* mh, som jag trodde. - Made in heaven!

* Ska vi leka trollkarl? Jag sätter på dig och sen försvinner jag.

* 6 ord räcker, det blir mysigt när man släcker

* Vad gör en sådan fin flicka som du i min snuskiga fantasi?

* Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra!

Sen en som en kille skrev till mig personligen:


"Satt och kollade runt lite och så dök du upp och de är inte någon syn man kommer glömma av i första taget.
Förresten Du... det var en man som ringde till mig nu för en liten stund sen och frågade efter dig.
Han sa att ville ha tillbaka dig så fört som möjligt. Undra vem som ringer och frågar mig. Ska ja vara helt ärlig så tror jag det var Gud som tappat bort sin Ängel =)"




Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback