Om du vill höra kärlekens tunga ,

Denna vecka har varit ganska soft med lektionerna, igår hade jag bara ett prov och idag började jag kvart i ett hade en lektion och sen på den andra lektionen åt vi kakor och tittade på Hitta Nemo.
Så braaaaaa film! ♥
Så veckan har gått superdupermega snabbt för i morgon är det redan fredag igen, älska snabba veckor!

Jag ska in till alingsås en snabbis, jag ska bannemig in på Centrum och kika på en skinnjacka av Jofama By Kenza, jag vill ta mig fan ha en !!

Men har ett prov i morgon, så måste plugga vidare här. Sad face.

Har varit och tränat tre gånger denna vecka, klapp på axeln till mig själv!
Två body pump pass och ett yoga pass.
Jag var helt paralyserad efter passet igår, blev helt tom i själen haha..
Min kropp är helt slut nu från body pumpen, känns gött!

Massa onödigt babbel, jaja.
Hör i morgon ♥

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Jag har just nu sex stycken tävlingar på min blogg. Var gärna med och tävla om du har lust! :) I de flesta räcker det med bara en kommentar! :)



http://adaras.se/2011/march/tips-gunry-body-scrub-pagaende-tavlingar.html#comment



Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt!

Ha en fin fredag!

Kram <3

2011-03-04 @ 16:14:19
URL: http://adaras.se

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback