Operation ,

Dålig uppdatering idag.
Men skyller på att jag först befann mig på Sahlgrenska i Göteborg och sedan tränade i 1½ timma.

Jag ska nämligen 6.30 i morgon befinna mig på Sahlgrenska igen.
Och 07.50 ska jag ligga på operationsbordet.
Innan det ska jag få sömntabletter och panodil (nej jag blir inte sövd) och dropp och lite grejer.
Jag ska göra en ablation som det så fint heter.
För jag lider av hjärtklappningar, gjorde samma sak 6 september 2010, men det kom tillbaka efter 2 veckor.
Så ska göra om allt i morgon.

Så ska packa här hemma, för ska sova där i morgon.
Bunkrat upp med filmer på hårddisken och tidningar och lite godis.

Usch, är nervös.
Men klarat det en gång så ska klara det igen!

Här är bilder på när jag var där sist.



Glad chey med dropp i armen oventandes om hur ont det kommer att göra.
Men nu vet jag, och det är det som jag är så nervös över.
Ibland är det bättre att vara oventandes om vad som ska hända.
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-07 @ 22:07:43
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Zami

sv: Varsågod! :)

Lycka till i morgon! :D

2011-03-07 @ 22:16:18
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback