Polis polis potatisgr...

Haha, förut när jag hämtade min bror på stationen i Vårgårda fick jag göra min första poliskontroll ever!
Blev så nervös att jag fick ont i hjärtat, haha.

Först när jag skulle kliva ut ur huset så höll jag på att glömma körkortet fick vända mig om och hämta det.
Sedan körde jag för fort (oops) och fick sakta ner när jag såg polisen längre fram,
glömde nästan av att blinka när jag skulle in på busshållsplatsen efter polisen vinkat in mig.
Och när jag skulle blåsa i blåssaken så blåste jag för lite så vi fick börja om (och jag har ju gjort detta 1000 gånger, har en sån riktigt mätare hemma,så provat den och en annan gång, haha) och fick visa mitt körkort och sen åka iväg.

Haha, fan vilken respekt jag har för dem...

Har ont i hjärtat än, måste sluta stressa upp mig så inför dem, jag kör bra!

Men nu är min poliskontrolloskuld tagen i alla fall!


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback