Så fula men ändå så fina!

Just det!
Köpte ju ett par skor också!
Har länge velat fram och tillbaka om skor som dessa under verkligen är snygga eller inte.
Och kom idag fram till att d e m  ä r  s n y g g a  s o m  f a n !


Deichmann sko 250:- (50 % rabatt så kostade mig 125:-, haha gött!)


Jag velar även fram och tillbaka och försöker bestämma mig över vad jag tycker om dessa "pyjamasbyxor".
Så jävla fula, men ändå så jävla snygga om de sitter på rätt person med rätt kläder upptill och skor. Men har ännu inte vågat mig på att köpa dessa, denna period med dessa byxor är nog snart över ändå.

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Linda

riktigt fina skor :)

2011-03-20 @ 07:51:22
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback