Sanningen ,

Läste på ett omslag av SE&HÖR om händelsen om "flickvännen bedragit Eric" osv osv men det visade sig att det var många år sedan och när han var liten.

Detta inlägg hittar du på bloggen HÄR


"Efter att Eric Saade, 20, gick vidare direkt till final i Melodifestivalen med låten "Popular" i lördags råder det ingen tvekan om att han snabbt blivit populär.
- Fick sjukt mycket kärlek från pupliken och är så nöjd, säger Eric till SE&HÖR.
Med för att stötta och peppa honom på plats under deltävlingen var också hans flickvän sedan snart två år Molly Sandén, 18.
(Eh, dem har väl varit tillsammans i snart FYRA år?)
På efterfesten satt hon vid Erics bord och det rådde inga tvivel om de starka känslorna.
- Är verkligen jättekär men mer än så vill jag inte säga.
Vad gäller musiken brinner Eric för att leverera det bästa.
- Vill skapa mitt egen sound men tycker..."

Haha, sidan var vikt så jag kan inte läsa alla meningar fullständigt efter detta..
Men det står ungefär: Trots att livet verkar bra just nu hände det en svår händelse från ett tidigare förhållande som Eric aldrig glömmer.
- Blev kär i en tjej som visade sig vara ihop med en annan kille samtidigt.
Så jag sa något i stil med: "Jaha. Fett. Nu drar jag".
Sedan står det att Eric förklarar att han klart tyckte det var jobbigt, och jag tror också att det står: Men jag har varit med om jobbigare saker.


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: ERIC&DARIN

Följ gärna min blogg som handlar endast om eric saade och darin :)

2011-03-16 @ 07:16:09
URL: http://abir.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hej, Var med och tävla om en länkning på min blogg i dagens trailer eller dagens låt, du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans till att vinna :)

2011-03-16 @ 16:39:21
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback