Semester?

Nu har det så här att jag har fått ett sponsrat inlägg från Blogvertiser.se, och denna gång ska jag skriva om ett enkelt sätt att boka Hotell i Helsingborg man skulle kunna tänka sig att bo på.

 

Det bästa med HotellHelsingborg är att säkerheten är mycket hög vilket gör att du lugnt kan lita på att bokningen skall gå igenom på det vis du tänkt dig. Och om något blivit fel med din bokning kan du lätt boka av.

 

Jag kan inte riktigt minnas om jag varit i Helsingborg? Inte så ofta jag är ute på resande fot och bor på hotell. Det är oftast antingen i huvudstaden eller utomlands, kanske borde jag vidga mina vyer lite och åka till ”den gröna staden”?

 

Ett hotell jag definitivt skulle kunna tänka mig att bo på är det 4-stjärniga Best Western Hotel Helsingborg. Rummen verkar superfina och jag har bott på ett Best Western hotell i Varberg (Stadshotellet) några gånger och är alltid lika nöjd, så fräscht och bra mat/frukost. Så kan bara tänka mig att det är lika dant där. Priserna är väl inte de billigaste, men hur ofta betalar man 100 kr om man vill bo riktigt jädra fint? Och att dem har Spa & Hälsocenter och massage som aktiviteter gör inte saken sämre! Och en fin bar, hehe.

 

På Best Western Hotel Helsingborg skulle jag definitivt kunna bo på!


Se själva bara:

 

 

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback