Sick

Hej hej hej hej

Kom hem nyss från skolan, och idag fick vi vara på små "möten" med högskolor och lyssna på dem, eller på arbetesförmedlingen som jag var på. Så nu jävlar ska här sökas sommarjobb och jobb!!

För utan pengar kan du bannemig inte leva?
Och hur får man pengar?
Jo genom jobb!

Tur att jag har en bra utbildning säger jag nu bara!

Sjuk som attan har jag gått och blivit också...
Ont i bihålorna, bakom ögonen och hela huvudet.
Näsan rinner konstant, kommer fan få sår på näsan av allt snytande (fresh I know!)

Men ska ta på mig och sätta mig i solen ute (som är superskön!) och plugga ännu mer!

Roligt att så många hittat hit för övrigt!

Hörs senare ♥


Vill helst ligga inbäddad i en mjuk och go hotellsäng!
En gammal bild (2007) från Light Hotel i Stockholm
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback