Söndag ,

God dag god dag!

Jo men min kväll var ju nog rolig... not...

Eller jo förfesten var hemma hos mig med 3 goda brudar och den var rolig.
Men det blev en aning för mycket för mig så jag följde inte ens med till Wärdshuset (själva feststället)
Så pinsam var jag igår.

Sov redan innan 12.

Men slut med pinsamheterna.

Fy vilket fint väder det är ute!
Jag bara måste ut med kameran och feting-stativet jag fått lånat av skolan.
Inte ofta det är så skönt, våran ligger runt hörnet och det är underbart!
Himla kul att man kanske kan börja använda skinnjackan!

Men nu sitter jag i myskläder och ska sätta på lite Scrubs, hihi!

Ska förklara senare varför jag inte ska till skolan denna vecka, förutom fredag.
Kika in senare

Kram ♥


Så hääär bra mår jag nu, och min hand ser tjock o fuckad ut. Men skit i det.
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback