Supermånen ,

Vart 18:e år ”besöker” den extrema supermånen jorden.

I kväll är det dags igen.

- Supermånen har koppling till jordbävningar och stormar, säger astrologen Richard Nolle.


Läs mer av artikeln från Aftonbladet HÄR

Idag klockan 20.10 skulle månen vara som störst, den är det vart 18:e år bara tydligen.
Den ska vara 14 % större och 30 % ljusare, men inte fan märkte jag någon skillnad?

Den såg lika stor ut som vanligt?
Men ljus var den i alla fall.

Lite läskigt att månen kan bidra till jordbävningar och stormar, men det är mycket skit som kan hända i världen tyvärr!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Vad coolt! Skulle jag vetat att detta bara händer var 18:e år skulle jag kanske orkat ut och fota den också ;)

2011-03-20 @ 10:56:53
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Märkte ingen skillnad jag heller...:)



sv: Tack fina du!

2011-03-20 @ 13:52:56
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback