Tala till mig ,

Hej hej hej hej hej hej, läget?

I natt sov jag från 23 - 10, så nu borde jag ändå vara utvilad.
Men vaknade med den sjukaste huvudvärken..
Åt lunch med mor och far.
Och nu sitter jag och väntar, för kl 15.45 ska jag klippa mitt lilla håår!

Sedan ska jag titta på massa resor och hitta ett ställe vi kan tänka oss.
Det lutar mot Dubai, så ska kolla hotell och så åt mig och min familj.
Längtar såå mycket bort från kylan.
Liksom vad hände?
Häromdagen var det sol och massa plusgrader, fågelkvitter osv men nu har det snöat en massa och är runt 0 grader.
Skitväder, jag vill ju ha sol och värme  - så utomlands får det bli!

Men får byta om lite nu så hörs vi senare! ♥


D u b a i
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback