Torsdag

I'm up!
Vaknat si så där 10 gånger av att jag inte kunde andas, skitförkylning!

Och mellan typ 4-5.30 kunde jag ta mig fan inte somna.
Drömde massa konstiga drömmar, minns dock inte riktigt om vad?
Men konstiga var dem, för förut kom jag ihåg dem men glömde nyss av dem...
Men inte har jag sovit med munnen stängd heller (läs: dreglat på kudden) heheee...
Funny thing to know I know!

Men hade lite sovmorgon idag, så innan klockan 12 ska jag till skolan ska bara först svänga förbi mamma och pappas jobb och säga hej då (dem ska bort till lördagkväll) och sedan göra ett Marknadsföringsprov - funny!

Så nu måste jag göra mig i ordning.
Jag och mina glasses ska plugga som en riktig plugghäst!
(man får ikke ha linser när man är sjuk, kom ihåg det linsbärare!!)

Ha en fin skoldag/jobbdag!
Kram

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback