tyck synd om mig tack ,

Plåster i ljumsken, plåster i armvecket och namnremsa - känner mig så cool - not!
Har ont i hjärtat med jämna mellanrum, haltar fram, och kan inte sitta med benet över det andra benet (ni vet så där femenint som killar inte "får" göra)
Och nu har jag även ont i huvudet/nacken och mår illa, jäkla migrän på detta?!

Tror det är bäst för oss alla om jag går och lägger mig innan ni börjar snacka skit om mig och tänker "jävla tjej, skaffa dagbok istället för att skriva det här".

Ska bli skönt för övrigt att sova i min egna mjuka säng, dock har den ju ingen justerbar rygg...




godnatt kram
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback