Day thirty ,

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Sista dagen av detta.

Hmm..
Alla dessa ögonblick...

Alltså det bästa hade ju varit Studenten eller Balen, men den är inte förrän om 11 veckor.

När jag gick ur nian kanske?
Man kände sig stor, vuxen!

Den 5 Juni 2008.

Jag kände mig så fin och snygg den kvällen, det enda som störde mig var min räls (och att håret var lite gult...)
Och på kvällen fick jag min första riktiga spy-fylla.
Kul som fan hade vi i alla fall.
Badade i sjön, "cyklade" och hade allmänt roligt!

Men mindre kul att min mamma fick hämta mig på kvällen, mådde mindre bra om man säger så.
Och dagen-efter var rolig, haha.

Men ja, jag kom inte på något annat ögonblick!

Och min fina klänning passar jag än (tack o lov!) och den hittade jag för 99 kr hos H&M år 2008.
Och hade mina första högklackade skor.






Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback