Answer me bitch ,

Kultråkig lista av superbloggarna Tyra/Egoina/Spiderchick.

När vaknade du imorse?
Svar:
Runt tio tror jag det var

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Aj mitt huvud, och "vad fan hände egentligen?".

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej, men fick ett samtal av bästis förut. Vi pratade om min roliga helg (ehh) och hennes och om kommande vecka.

Vilket humör är du på?
Svar:
Jag var så jävla arg förut, kamerahelvetet vill inte fungera som jag vill att den ska. Men nu är det väl helt okej.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Jag har på mig långkalsonger och en tisha, hehee.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Slödryck, piggelin och chips.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook always, sedan Kenza, Egoina osv osv och min blogg.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Inte ett jävla skit, så jävla gött! Jag ska städa mitt äckliga rum. Och kolla på scrubs och äta godis. Fyfan vad underbart.


Kom precis på att jag har lila naglack, lila tisha och lila sockar.
Borde nästan ta på mig mina lila trosor bara för att.


När fotade du något senast, och vad?
Svar:
En jävla å, tog väl si så där 300 bilder förut. Kan visa lite sen. Och precis tog jag ju bilden ovan.

Om du sträcker ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Min vägg.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Eric Saade , om vi ska gifta oss.


Hehee, lägg märke till hans halsband. Ett R ska det vara, inte ett M.
Skit ner dig Molly, he's mine.
Men hon har ju tydligen bedragit honom, men sen var det ju en skvallertidning också,
och hur ofta stämmer allting som står i tidningar? Inte ofta. Skit ocks
å.
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback