Uttråkad

Om dig själv

1. Vilken ögonfärg har du?: Gröna
2. Hur lång är du?: 168.5 typ
3.Vilken hårfärg har du?: Mellanblond typ
4. Långt eller kort hår?: Långt
5. Piercingar?: Conch och tragus
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha?: Den jag har fast starkare grön bara
7. Hur lång skulle du vilja vara?: 170
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Ljusare, så det blir mer blondt
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Längre hår
10. Skulle du vilja ha piercing?: Vill ha tillbaka min i naveln, men börjar lika väl att kvitta.
11. Har du lätt för att bli brun?: Mjo


Senaste du

11. Åt ?: kebabgryta med pasta i skolan
12. Drack?: Vatten
13. Fick sms av?: Linda min massör.
14. Senast sa du?: Alla världens svordomar (gjorde ett prov precis som gick dåligt)
15. Kramade?: Mami
16. Du spydde?: 5 mars
17. Du skrattade riktigt mycket?: I helgen tror jag?

Kärlek

21. Är du singel?: jopp
22. Förhållande med?: -
23. Ditt längsta förhållande?: -
24. Med vem då?: -
25. När någon säger din första kärlek?: aldrig varit kär
26. Har du varit/är riktigt kär?: Nope
27. Gillar du någon just nu?: nope
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 0
29. Vill du vara singel?: njae
30. Vill du gifta dig?: Ja, men inte än på ett tag.
31. Vill du ha barn?: Japp, 2-3 st
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: -

Vänskap

32. Den som vet mest om dig? Viktoria
33. Den vän som du har känt längst? Viktoria
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: flera bra kompisar
35. Någon du saknar att umgås med? jodå
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Nope.
38. Den du har mest minnen med?: Viktoria och har minnen med andra också.
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: De från när jag gick i 7-8-9an.
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Japp, eller har tyckt om.


Övrigt

42. sport?: Sportlife och dans
43. galen eller lugn?: Både och.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: haha nej
45. Har du hört att du borde bli modell?: japp
46. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Mina pärlörhängen
47. Vad tänker du på just nu?: "VARFÖR VARFÖR VARFÖR lär jag mig aldrig att plugga i tid?!"


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, dubbelringar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-03-23 @ 14:32:58
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV:

Ah som tur är vet jag det men det va troligtvis vätska som gjorde att jag gått upp för är nere igen:)

Men förhoppningsvis har jag fått lite muskler också:)

2011-03-23 @ 14:47:20
URL: http://sofiiamariana.blogg.se/
Postat av: linn - foto & photoshop

grön ögonfärg är riktigt fint :)

2011-03-23 @ 15:02:48
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: inte så mycket faktiskt :)

har du varit utomlands någon gång?

och isf vart? om inte, vart vill du åka?? :D

2011-03-23 @ 17:25:41
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback