Alllåååå

Jag och sandra åkte till hufvudstaden för att se Rihanna som vi väntat på sen i februari, men den lilla råttan gick och blev "sjuk"....
Vi satt i globen i 1,5 h och väntade... 40 min efter konserten skulle startat så ställde en gubbe in det pga "insjuknat igen" .... det vara bara att "gilla läget".
Får tb biljettpriset, men hallå tåg och hotell dÅ? det som var dyrast...
Blev så arg/besviken. kunde inte bestämma mig...

Idag har jag o min pojkvän 1 månad tsm, visst det låter inte mkt men för mig är det mitt första seriösa förhållande - så 1 månad är mkt för att vara mig! Ska åka till honom alldeles strax, han bor tyvärr i Borås/regnstaden...
Så distans är la inte det mest roliga, men ska vara glad att jag har honom...

Blogga är tråkigt.
Så skrev detta endast för att ni skulle få ngt att läsa.. :P


Jag bara jobbar och jobbar på MAX i alingsås, hinner ej så mkt annat.
Borås och MAX.
Lever för två killar - Tom och Max.. hehe...
Kom o säg hej på jobbet vettja! hehehe...

Men nu då?
Ge mej lön på 1 miljon för att jag skrev detta, vill också tjäna pengar på skiten.

Så nu det var allt som hänt i mitt liv, hehehe....

chacha från da max brud


Vi satt ju så jäkla bra på konserten också, jävlaskithelvetesfanas....

Tröstdrack och åt på Vapiano efteråt..

Nä men nu ska jag till birååz...
ciao lovers
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback