wzup

cha cha bloggen, hur mår ni? hehe...

Igår tränade jag som en tok, det känns idag. älskar't!!

Vaknade redan 5.20 igår på morgonen och kunde sedan inte somna om!
Så på kvällen när jag hängde med bästis var jag så gaalet trött så jag somnade lite i soffan :( sorry.

Men idag fick vi sova ut i alla fall och en mysig frulle tillsammans.

Vikkan lämnade jag på sitt jobb vid 1 så sen dess har jag chillat vid datorn, har rensat tusentals bilder och filmer på min externa hårddisk!
Såg att den började bli lite full, så på bara mig (ja, jag har en mapp som heter "jag". har nog många?)
tog jag bort ca 400 bilder. pinsamt. totalt tog jag bort ca 100 GB på den. shit pommes.

Detta har tagit sin lilla tid kan jag säga! hua! men är man ledig så är man!

Hade tänkt gått ut o pw/joggat men fan vilket väder!
Snö/hagel/regn/sol/snö/regn/snö osv osv ... patetiskt.


Ska i alla fall på Body Balance vid 19 idag, måste lära mig att stressa ner lite!

Det var mitt liv. jobb ons-fre sen mys med älskling i helgen. bästibästiiii♥

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback