God Kväll

Jobbade i 3 timmar förut, så jävla skönt med ett sånt kortpass!
Så hejdå till underbara Bobbylicious som slutade hos oss på MAX nu, max kmr inte bli sig likt!
Usch vad tråkigt!! :(
Jag har mest chillat denna kväll.
Ska strax hoppa i sängen faktiskt, måste somna tidigt!
Träna kl 12 i morgon, sedan på kvällen kommer min kärlek!
LÄNGTAR SÅÅÅ
1 vecka sen vi sågs sist nu.
denna jävla distans.
Kommer förmodligen INTE blogga denna vecka då jag hänger med pojkvännen måndag-fredag
Måste passa på att njuta den tid vi har tsm, den är så dyrbar!
Vi hörs när vi hörs, puss och kram!
Btw, hetaste låten just nu  (iaf bland mina vänner och hos jobbkamraterna)
Norlie & KKV - När jag går ner

Kan tyvärr inte länka youtube, då min dator är så keff.
Den laggar sönder om jag ens tänker på youtube.
Att kolla på tv4play förut var ju bara att drömma om.
skitdator
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback