hejhej hemskt mycket hej

Tjolahopp!
Mår ni bra? gött, jag med, typ.


Inte haft orken att skriva här direkt då inget händer för mej ändå.
kom hem från tom i fredags, eller aah åkte direkt till jobbet sedan jobbat hela dagarna sen dess.
Verkligen ca 12-20 pass varenda dag förutom igår då det var 11-17, så hann träna på kvällen!

tränade cxworx30 och RPM 50 min spinning, fyfaaan.
Mitt i spinningen domnade mina ben typ, hade jag klivit av cykeln hade det blivit som för Bridget jones i filmen ni vet? När hon snubblar av cykeln, benen viker sig. hehe.

Idag är jag ledig, ända fram tills fredag faktiskt!
Så ska träna och sen träffa en gammal vän som jag inte sett på evigheter!!
Dessutom är det fettisdagen (jag uttalar det fett-is-dagen, inte fet-tisdagen det är ju bara fel även om det allltttiiid innfaller på en tisdag?!) så mamma ska köpa en semla med vaniljkräm (gillar inte mandelmassa eller nu vad det är i) med hem till mig , woho!

Nä, för mycket text nu.

Ska hoppa i träningskläderna nu och pallra mig iväg o bränna fett.
pusss

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback