Kärlek

Shoppade o lunchade med min kärlek, riktigt mys!♥ Hittade massa snyggt, han blir bara snyggare o snyggare!
Sedan köpte vi godis o myste till en film, perfekt lördag!
Idag chillade vi mest, åt ännu mer godis! Hårdträning denna vecka, haha!
Tyvärr hittade vi inte den chokladen, sällsynta skitchoklad xD
Nu har jag käkat god hallon&blåbär paj med glass (fuck, ännu mer träning!) o kollat How I met your mother!
Hoppa i säng strax
Jobbar inte förrän på fredag, så får se vad jag hittar på.
Puss!
Saknar våren sååååå mycket! -12 idag.. Och mer snö, iaf i Borås inte Vårgårda tack o lov!
Men värme, sol komsi komsi!!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback