MorrN

Fyfan. Pain att va uppe så här tidigt. Mina ögon svider så försöker blunda lite på bussen.
Gick till bussen (som ska ta mej till mitt jobb i asås) kl 6.50.... Inte vaknat kl 6. på huuur länge som helst. Den sved.

Drack té för börjar bli förkyld.. Satan..

Men jobbar ba 6 h, skönt!
Sen ska jag luncha med mor far o bror i asås. Min bror ska bli av med gipset tror de. Perfekt med skjuts hem!

Haha ! Förresten, slapp betala på bussen för hans kortautomatsak funkade inte. Sån röta!
Så blev en gratis tripp till jobbet, skönt det! Redan lagt så mycket pengar på resa.

Hörs sen!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback