Valentine's Day ♥

Hua vilken mysig underbar vecka jag haft!
Med min bästaste kärlek!


Tisdag

Skulle "fira" min första alla hjärtans dag någonsin, och det blev med mitt hjärtegos♥♥!
Dagen började med att jag väckte honom med våfflor (den nyttigare varianten, tack Annika Sjöö!), té och presenter!
På trisslotten vann vi 75 kr, woho!
Kunde inte låta bli att köpa en present, blev ett litet armband bara!
Av honom fick jag choklad , både Marabou Black och Merci (bra val när tjejen ska gå ner i vikt hehe)



På eftermiddagen for vi till stora staden Göteborg, bokat bord på Hard Rock Café!
Himla mys med nachotallrik och massa god alkohol (drinkar)

Drack den största Strawberry Daquirin någonsin, fick ju brainfreeze, hehe.



Väl hemma glodde vi Solsidan all night long.

Bästa dagen med bästa killen.
Alla hjärtans dag är visst överskattat då man ska visa sin kärlek mer än en dag per år.
Men var mysigt att få prova på det.

Jag älskar dig min fina pojk!



Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback