Au Pair

Jag fick en förfrågan av min moster och hennes kille C om jag skulle kunna tänka mig att söka som Au pair till C's gamla kollega i San Fransisco.
1 år, från och med 1 juli 2012
Två barn 3 och 5 år.
Svensk/amerikans familj


Alltså det lät jäävligt lockade ,
då det var en SVENSK/amerikansk familj, för jag suuuger på engelska !
Så det hade varit en såån möjlighet att lära sig det!
+ ett nytt land, ta hand om söta barn (de är de säkert, den åldern liksom!!)
och att C känner honom så vet att det är bra människor!

MEN

Jag har pojkvän (finally , så vill ej sabba det genom att söka och eventuellt få jobbet)
jag har ett bra jobb på MAX
USA ligger för långt bort, typ om mamma lr ngn vill hälsa på. och det är just det - ett helt nytt land!
Skulle jag ens våga vara borta ett heeeelt år? alltså 365 fakking dagar?!

Men hade även varit en riktigt kul upplevelse man bara får en gång (typ..) i livet!!

tankarna snurrar...


jag och mitt kusinbarn oktober 2010
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback