haircut

Helgen spenderade jag hos min älskade, jag borde fått diplom för alla bra saker vi gjort sa hans mamma!
YES. pluspoäng i massa!

* Vi lagade bra mat (bland annat, lördag bestod av kebab jag bjöd på...),

* klippte hans hår (första gången ever jag klippte en frisyr på en annan människa än mej själv (som jag gjorde en katastrof på när jag var 5 år..) som blev riktigt bra to be honest och överraskad!!)

* Shoppade lite nya grejer som tröjor, sockor och en tisha

* JAG rensade hans garderob, hittade ett par långkallingar han ej sett på flera år... Skänkte bort en del kläder (en skjorta tvingade jag honom skänka, usch!)

* Pluggade (läs: jag skrev och sökte information) inför en läxuppgift han hade

Shit!
Mycket vi hann med på två dagar, inte likt oss som annars ligger o degar i 48 h i sängen
Men det hann vi med också, mys alltså dock inte i 48 h...

Se så fint håret blev!



Min fina snuttiplutt!
<3
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback