Jeffery Campbell

Om man ändå hade råd att lägga 1800 kr för ett par skor man endast använder på fest (då det är mobbat att gå med dem i "stan" här i min by..)

Så att vinna de vore en sjuuukt bra chans!
Så att jag kan få reta min pojkvän ännu mer genom att ha klackar han inte vill att jag ska ha ,
då jag blir så fruktansvärt lång mot honom när jag har det^^

Så, och om du också vill vara med o tävla gå in HÄR
Det som behövs veta inför tävlingen står på bloggen!
Fast försök helst inte, då är ju chansen för mig ännu mindre att vinna^^


Puusss puss have a nice evening babes



(ps, detta är INTE ett sponsrat inlägg fyi!!)
(ps två, lånade bilden av nielsens.blogg.se)
(ps tre , även om du inte vill tävla gå in o kolla på den snygga grabbens blogg iaf!)
(ps fyra , KOLLA VAD SNYGGA DE ÄR!!!)
(ps fem, ok ska sluta nu...)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback