Top Model Sverige 2012

Shit. Kollade på Top Model Sverige förut, alltså majoriteten av de 24 var F.U.L.A!
Säger inte att jag är snyggare än allihopa, men snyggare än vissa måste jag med att säga..
Förstår inte hur de tänker? visst de ser unika ut?

Men alltså måste bara hänga ut Sibel? oh my god...
Ska jag palla kolla programmet om hon ska vara med?
Såna som hon hoppas jag åker ut, typisk "hej-jag-äger-er-alla-för-är-snyggast-och-bäst" , och så var hon inte det!
Jag och mamma svor när hon gick vidare alltså... usch säger jag bara. usch.

På tal om samma ämne, såg att man kunde vinna en resa till LA via Top Model och TV3
Jag la upp en bild för skojs skull , liksom varför inte?
Men alltså, jag är nr 3908...
helt sick!
chansen är ju typ 1 på 4000.... hehe ;)

Håll tummarna i alla fall!



Bild från Egypten December 2011
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback