15 mars

Idag var en dag där jag inte satt hemma, men var ledig!

Var på ungdomsmottagningen 2 ggr. Först på med bedövsalva sen in med en p-spruta (fyttifaaaan vad ont det gjorde,..hatar sprutor o nålar..ajaja..)
Grät lite. Höll på svimma. Köpte choklad. Behövde socker. Snabbt.

Satt på vårdcentralen i 1 h (hade tid 15.00 kom in 15.55.. Idioter) och pratade i 3-5 minuter . Drygt.
Min rygg knasar. Ska till borås ortoped (tror jag det var det hette) o få skosulor osv. MAX dödar min nedre del av rygg.

Hängde med bästis

Lång promenad med nyklippta vovvar o papi. Hem till farmor o fikade. Var borta i nästan 4 timmar! Faaaaaan vad kallt det är ute!!

Farmor berättade en väldigt söt sak som gjorde mig tårögd. Idag är det exakt 61 år sedan hon träffade farfar (som tyvärr sover för evigt..) för första gången!
Att hon minns. Grymma kvinna!

Min dag detta. Yay
Juste. Bokade tattoo o frisstid ! Spännande

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback