Supermånen igen

God morgon eller god förmiddag snarare, vaknade lite sent..


Igår skrev jag inlägget om supermånen, och jag hade så fel.
Månen var så stor och så stark!

Jag såg inte så bra genom mitt lilla fönster bakom alla träd och så, men när jag åkte med bilen senare på kvällen fick jag se månen ur en annan vinkel!
Synd att man inte hade ett Teleobjektiv med 500 mm, då hade man kunnat ta riktigt grymma bilder!
Men med mitt lilla fjolliga objektiv hade det aldrig blivit bra.

Synd att man inte hade det hemma med tanke på att detta händer endast var 18:e år, nästa gång det händer är jag 37 år liksom (eller ska fylla det det året)...

Jag hittade en fin bild som bloggerskan Isabelle Strömberg hade tagit igårkväll, riktigt avis på att hon lyckades med en sån bra bild!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :) Tycker det är svårt att ta på månen :P

2011-03-20 @ 13:10:58
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback